Huay yang 2015

söndag 18 januari 2015 - söndag 29 mars 2015

Det ska bli en långresa till Thailand i år. Jag och mannen ska vara iväg 10 veckor. Malle och Håkan kommer och hälsar på i 4 veckor och Cherie och Ellie kommer ner 2 veckor till oss. Vi får se om pensionärslivet passar oss ungdomar?!

Bytt sida!
måndag 2 mars 2015 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Eftersom denna sida bara krånglar skriver jag min dagbok på backpacking.Se istället. Jag heter sannen om ni vill kolla? Jag har lagt till era e-post adresser men har fått indikationer på att det inte heller funkar.

Lite träning
lördag 24 januari 2015 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Dagen började med att jag gick ner i gymmet. Tänkte motionera lite. Hade sett att det fanns lite träningsmaskner bla en cykel som jag ville testa. Njae nu var det ju inte världens bästa cykel direkt. Jag tryckte som en dåre på den och försökte ställa in något program på den men

Städning
fredag 23 januari 2015 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Idag tog vi en sen frukost och åt och hade det gott på balkongen. Det knackade på dörren och jag gick och öppnade. Cleaning sa människan utanför och jag såg nog konstig ut för hon frågade om allt var okej med mig? Haha jag blev nog bara lite paff, var inte beredd på städpatrullen. Vi

FaceTime
torsdag 22 januari 2015 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

FaceTime denna uppfinning är ju bara fantastisk! Att prata med folk andra sidan jorden eller för den delen i närheten med, utan kostnad är ju väldigt fint. Igår pratade vi med våra vänner som är i KhaoLak och våra barn som är i Idre respektive Knislinge. Det laggade lite, men på det

Varmt?
onsdag 21 januari 2015 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

Inte någon gång vi har varit i Thailand har det varit så här kallt. Nu är det ju inte på långa vägar likt det vi har hemma nu förstås, men som en svensk sommar ungefär. Min frusne make sitter med tjocketröjan och långbyxor. Att köra moppe på kvällen kyler också, det brukar bara