Australien och Sydostasien

tisdag 6 januari 2015 - onsdag 1 april 2015

Sista dagen i Byron Bay
tisdag 17 februari 2015 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Tisdag 17 februari När vi vaknat och ätit frukost tog vi oss en titt runt området på vårt hostel. Det ligger en bit in i skogen, 10 minuter gångväg från centrum. Mitt i ligger en stor damm som är täckt av någon grön vattenväxt vilket gör att den ser ut som en slät gräsmatta. Vi tog

Party med Steve
måndag 16 februari 2015 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Måndag 16 februari Byron Bay är en mysig liten håla precis vid havet. Allt här är surf- hippieinspirerat. Varannan butik säljer surfbräda och kläder i skön stil, varannan säljer drömfångare och kläder i regnbågens alla färger. Hela staden luktar rökelser eller marijuana, lite

Surfing och Arts Factory
söndag 15 februari 2015 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Söndag 15 februari Idag har vi hängt på stranden hela dagen. Efter knappt en timme gick jag och hyrde en surfbräda, i hopp om att axeln skulle hålla bättre den här gången. Jag och Mimmi tog brädan och vandrade bort mot en mer folktom plats på stranden, för att slippa oroa oss för att

Byron Bay
lördag 14 februari 2015 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Lördag 14 februari Vi var framme i Byron Bay strax innan åtta. Vid busshållplatsen var det minibussar från ett flertal hostel som körde folk dit de bokat boende. Eftersom vi hade tänkt fixa boende på plats så kunde vi inte åka med, men vi frågade en kille om det fanns några lediga rum

Från Sydney till Byron Bay
fredag 13 februari 2015 - Sydney, New South Wales, Australien

Fredag 13 februari Idag har vi haft en ganska lugn dag. Vi började med att packa ihop våra grejer inför resan. Bussen gick vid sju nu ikväll så vi hade hela dagen i Maroubra. Efter att ha packat och ätit frukost tränade vi. Hannah och Nelly tog en promenad och Jag och Mimmi sprang en runda,