Nya zeeland/bali!

torsdag 15 januari 2015 - torsdag 5 mars 2015

brrrrrrr
torsdag 5 februari 2015 - Franz Josef Glacier, West Coast, Nya Zeeland

Det är svingit kallt och regnar så mycket att man inte ser vart man går ens. Vi gick en guidad promenad till glasiären här och tillbaka. Det var 10 h sen, fryser fortfarande. Vi har badat i hot pooles oxå. 36,38 och 40 grader. Efter det blev det en powernap på 4 h och läste ut ytterligare

in the middle of nowhere
måndag 2 februari 2015 - Westport, West Coast, Nya Zeeland

Mitt ute i ingenstans, yes!!! Och det regnar. Tur vi inte ska vara här mer än över natten!

paradiset
söndag 1 februari 2015 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

Idag är vi i Kaiteriteri. Paradisets paradis. Men det regnar å regnar å regnar så finns inget att göra!! Staden ligger mitt ute i ingenstans men stranden är guldfärg och havet är blått.

Fortfarande wellington
fredag 30 januari 2015 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

Idag har nog vart lataste dagen någonsin. Lämnade sängen för en liten promenad till parken för att läsa, de va för kallt ute för det så gick tillbaka, gjorde lunch och tog en powernap på 3h... nu ska jag nog sova lite till

Huvudstaden!
tisdag 27 januari 2015 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

Resedagboken är jättedum och publicerar inte mina inlägg.... men iallafall så har vi kommit till Wellington nu där vi ska spendera 4 nätter. Igår så blev det fest ute på krogen där vi träffade ytterligare massa svenskar å tyskar. Det är verkligen svenskar tyskar och engelsmän