Halli hallå folket!
måndag 1 juni 2015 - Ouagadougou, Centre, Burkina Faso

Nu har jag haft mina sista dagar I mitt alskade Burkina och det fattas mig om jag ska vara arlig. Jag har inte skrivit pa ett tag va? Sedan jag var I byn har jag gjort ett besok I en annan by ocksa, dar en kompis fran forra gangen flyttat. Det var jag, Simbo, Kricka och tva syskon till honom som

bybesok
lördag 16 maj 2015 - Bobo-Dioulasso, Hauts-Bassins, Burkina Faso

Tillbaka i Bobo Dioulasso. Alltsa jag hade glomt att Afrika var sa varmt! Na jag var med min kompis Anna i Italien i julas gick vi ganska mycket istallet for att ta buss eller sa, och jag hade tankt mig att gora det samma har, men wooooh, det ar hett har! Igar kvall markte jag att min flakt inte

Barnavardag
fredag 24 april 2015 - Lomé, Maritime Region, Togo

Nu borjar jag kanna mig lite “en laisse” har. Vilken betyder avslappnad. Aven om jag alltad kommer anse franskan vara ett latsassprak, ett misstag och en pest att lara sig, hander det ibland att jag har en stund av klarhet i huvudet just nar jag ska forsoka saga nagot, sa att jag faktiskt

nunnorna
fredag 10 april 2015 - Lomé, Maritime Region, Togo

Jag far kanske beratta om vad jag egentligen haller pa med. Nar jag fortfarande var I Sverige letade jag efter nagot att gora. Jag ville vara pa resa ett tag och jag vet sedan innan att jag efter ett tag blir trott pa att vara pa resande fot och da far jag lust att stanna ett tag pa samma stamme

AAAAfrika du går mig på nerverna !!
torsdag 9 april 2015 - Lomé, Maritime Region, Togo

(Det här inlägget kommer några dagar sent på grund av att det inte gått att lägga in något under några dagar på rededagboken) AAAAfrika du går mig på nerverna !! Eller din internetkapacitet iaf. Idag frågade en av nunnorna mig om jag hade sagt till mina föräldrar att jag kommit fram.

Mitt andra hem
lördag 28 mars 2015 - Bobo-Dioulasso, Hauts-Bassins, Burkina Faso

Hejhej vanner! Ni som bott med mig vet hur ofta jag pratar om Bobo Dioulasso. Detta stallet har verkligen gravt sig djupt in i hjartat och nu ar jag tillbaks. Nar jag var pa vag till Burkina fran Ghana blev jag lite osaker. Kan det verkligen vara sa bra som jag har malat upp det i minnet? Eller

Mellanlandning i Cape coast
onsdag 11 mars 2015 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Ah, nu har jag lamnat mina broder i Accra och begett mig till cape coast. Jag saknar dem faktiskt. Det kanns lite tomt utan dem och det kommer kannas lite konstigt att sova sjalv inatt efter att ha delat rum med demi tva veckor. Jag har akt forbi har en annan gang, sa jag kan chilla och inte besoka

Voltaregionen
måndag 9 mars 2015 - Amedzofe Pass, Volta Region, Ghana

Ahm jag har det gott horrni. Forra gangen jag var har var jag i Accra och akte till Hohoe och pa vagen sag jag ut genom fonstret pa trotron (delad minibusstaxi) och sag hur fantastisk natur det var dar. Men jag hade inte tid att hoppa av och njuta av den sa sedan dess har jag velat komma tillbaks

Min fantastiska forsta dag - @ Fraud office
tisdag 3 mars 2015 - Accra, Större Accra, Ghana

öAlltsa, inte latt att komma at internet har! Jag har kommit fram hel och nastan otraumatiserad, och spenderar just nu mina dagar i omradet Nima i Accra, Ghana. For att gorta en lang historia kort kom jag fram till Ghana fast besluten att skaffa visum pa flygplatsen, men Immigration-folket var

Favoriter i repris- Ghana, Burkina Faso och Etiopien

26 Bilder 7 Besökta platser 9 Dagböcker Till resan