Thailand

onsdag 4 mars 2015 - tisdag 24 mars 2015

Lite av varje

Egentid
måndag 23 mars 2015 - Bangkok, Thailand

ÄNTLIGEN FICK JAG LITE EGENTID!!!!!!!!!! På MBK ha,ha,ha..................... Vi har haft en mysig dag i Bangkok. Strosat runt lite, ätit lite här och var idag med, varit på MBK (mest hela dan), sutit i ett gathörn och druckit Chang och bara "glott" på folk, Rosa pedikyrat och nu är det

Lomprayah
söndag 22 mars 2015 - Bangkok, Thailand

Ja så var vi då i BKK, efter en dryg resa, men måste ändå berömma Lomprayah, reseföretaget som sköter resan, mycket fina katamaraner fina bussar och är punktliga. Men bussresan Chumpong Bangkok är dryg, när vi sedan var framme och käkat och checkat in på EVG hade en av våra låsbara

Silom
söndag 22 mars 2015 - Bangkok, Thailand

Weekendmarket, orkidemarket, lunch lite här och där.Everdreen bjöd på fria BTS resor hela dan. Åkte ner till Silom distriktet var inne på Robinsson men var inget, tänkte stanna till kvällen och gå på Pat Pong, men ångra oss och åkte till MBK istället Käka middag kl 21.00 på en

Aminjirah
fredag 20 mars 2015 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Aminjirah är ett 4,5 stjärnigt litet resort på Koh Tao’s slutningar Betyg: Rum och städning 5 av 5 möjliga Trädgård och omgivning 5 av 5 möjliga Pool och poolarea 5 av 5 möjliga Personal 5 av 5 möjliga Restaurang 4,5 av 5 möjliga Väljer man sedan ett rum med utsikt över pool och ut

Statsbesök
torsdag 19 mars 2015 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Idag har jag solat med skjorta hela dan. Fast vid middagstid gjorde vi ett besök vid den närmaste stranden, som också ligger vid Koh Tao's enda "stad", fast inget av dem föll oss i smaken, stranden var skitig och dåligt underhållen, byggnaderna där var nästan fallfärdiga men trots de var