Gotland II 2015

lördag 25 juli 2015 - söndag 16 augusti 2015

Planen är tre veckor på ön i sommar. Är det möjligt? :-)

Tråkig dag
söndag 9 augusti 2015 - Visby, Gotlands län, Sverige

Idag var det den dagen då jag skulle åka hem själv. Tråkigt men vetskapen om att jag åker tillbaka på torsdag gjorde att det hela kändes ok. Vi åkte in för handla för de dagar jag är på fastlandet. Marie och barnen får skriva om de dagar jag var hemma och jobbade.

Visby
lördag 8 augusti 2015 - Visby, Gotlands län, Sverige

Vi relaxade i stugan en stor del av dagen. På eftermiddagen fick jag den fina idén att Marie och barnen kan stanna ytterligare en vecka. Efter att checkat med berörda parter kunde vi boka/boka om färjeturer. Dock har vi ännu inte fått söndag som hemresedag utan lördag :-( På kvällen

YES!!!
fredag 7 augusti 2015 - Visby, Gotlands län, Sverige

Efter mycket jobb fick vi tillslut en bättre hemresa. Istället för söndag 03.30 åker vi hem söndag 17.00.

Besöksdag
fredag 7 augusti 2015 - Visby, Gotlands län, Sverige

Gerd och Veikko kom på besök. Vädret var kanonfint så vi satt ute i trädgården och drack kaffi. Vi hade en trevlig eftermiddag. Vi tog en snabbsväng till stan för att handla inför kvällens grillparty. Mia och Rasmus samt Rickard besökte oss. Vi grillade kött, korv, paprika, majs,

Off road
torsdag 6 augusti 2015 - Furilden, Gotlands län, Sverige

Idag åkte vi in till Visby en sväng. Sen eftermiddag åkte vi hem till Robert med familj i Tingstäde och fikade. Rickard och Börje kom förbi på en snabbfika. Under tiden vi var hos Robban ringde Gerd och ville träffas. Vi bestämde att Gerd och Veikko besöker oss i Tofta imorgon. Klockan