Summering samt Stockholms-helg
måndag 25 maj 2015 - Boden, Norrbottens län, Sverige

Jaha, fort var det gjort så var man hemma igen… Torsdagen gick i träningens tecken även om de flesta i gruppen hade mer eller mindre ont i olika delar av kroppen, allt beroende på var vi slog oss under vår canoying-tur. Det var onda knän, fötter, vrister, ryggar samt en hel massa

Vi lever!
onsdag 20 maj 2015 - Kemer, Turkiet

Måndag och tisdag blev härliga träningsdagar i ett mycket varmt Turkiet. Mornarna startar 07.15 med yoga ute på piren och redan då är det varmt och ljuvligt skönt. Mitt på dagen är det väldigt varmt men de passen läggs oftast i skuggan så det funkar ändå. Igår kväll for jag Ingela

Träning och träning...
söndag 17 maj 2015 - Kemer, Turkiet

Fredag kväll: Så där ja, nu är vi framme. Denna resa har jag för första gången lämnar familjen hemma och följt med min kompis Ingela på en träningsresa till Turkiet. Flygningen gick bra, knappt nån turbulens alls så jag var riktigt nöjd ända tills vi satte oss i bussen. 36 grader