Road trip California

tisdag 30 juni 2015 - fredag 17 juli 2015

Borta bra men hemma bäst!
söndag 19 juli 2015 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Home, sweet home ?? Nu har vi landat hemma i Jung efter en helt fantastisk resa, vi är alla supernöjda, tror att vi alla är överens om att Los Angeles var bäst, vi vuxna blev nog mest besvikna på Las Vegas, dyrt & den så kallade strippen var inte mycket att hänga i julgranen! Det vi saknat

Adventure Park, Redondo Beach & Rock & Brews
tisdag 14 juli 2015 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Jaha, här sitter man nu, sista kvällen i LA & inser vad fort den här veckan gick, barnen vill inte åka här ifrån, samtidigt som dom ser fram emot nästa destination - Las Vegas! Men först måste jag försöka summera dom sista dagarna. Igår återvände vi till Disney resorten & gick på

Disneyland & Venice beach
söndag 12 juli 2015 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Så kom då dagen med stort D, dagen då vi skulle besöka Disneyland. Svårt att sätta ord på att vi verkligen varit där. Det var ialla fall väldigt organiserat & välplanerat. Dessvärre blev det inte så mycket karusellåkning, då vi inte hade koll på fastpass, det var nämligen väntetid

Senast aktiv - från Enköping, Uppsala län, Sverige
Sköna slappardagar, Hollywood & massvis med poolhäng!
fredag 10 juli 2015 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Det låter väl inte helt fel, precis så har vi det. Igår som var vår första heldag i LA, tillbringades vid beachen på förmiddagen & poolhäng på hotellet på eftermiddagen, på kvällen åkte vi till en stor galleria & shoppade lite :-) idag fredag, styrde vi ratten mot Hollywood Boulevard,

Highway 1
onsdag 8 juli 2015 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Nu äntligen har vi bra internetuppkoppling, vet att det är många som undrar vad som händer! I måndags lämnade vi San Francisco, vi hade blivit tipsade om Big Basin Redwoods, denna gång valde vi att inte följa gps, vilket var ett big misstake, fy fabian vilka kringelkrok stigar vi åkt på,