Jönköpingsfesten

måndag 3 augusti 2015 - söndag 9 augusti 2015

På mc till Jönköping... En liten kortsemester med huvud-destination Jönköping. Där vankas det konsert med Tomas Ledin och Måns Zelmerlöw + Rix-FM festival!

Dom sista dagarna...
tisdag 11 augusti 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Nu är vi hemma igen (sen ett par dagar), vi har hämtat hem vår lilla Flora och vi har börjat jobba, och helt plötsligt räcker inte tiden till… men, bättre sent än aldrig: De magiska dagarna i Jönköping fortsatte – annat kan det väl inte bli med så vackert väder och så mycket bra

3 i 1 konsert
torsdag 6 augusti 2015 - Jönköping, Jönköpings län, Sverige

Vilken härlig dag! Solen värmde så gott när vi började med att utforska centrum med en lång promenad, bl.a. längs med den vackra strandpromenaden alldeles intill centrum - inte många städer som har en lång sandstrand inne i stan. Promenaden ledde oss till beachvolleybollen i

Senast aktiv - från Sölvesborg, Blekinge län, Sverige
Efter regn kommer solsken...
onsdag 5 augusti 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Ja, verkligen - efter ösregn och åska under natten så kom solen tillbaka. En fin fm i Växjö med fika på Askelyckan och därefter var det dags för vidare färd mot Jönköping. Incheckning på City hotel i centrum för att vara nära festligheterna, sedan utnyttjade vi hotellets bubbelpool -

2 mysiga besök
tisdag 4 augusti 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Befinner oss just nu på hotell Esplanad i Växjö efter att besökt brorsbarnet Magnus med familj - en jättemysig em! Igår besökte vi bror min med fru (i "skogen") - grillade och hade det mysigt även där. Motorcykeln spinner på och vi med den, imorgon drar vi vidare mot Jönköping...

Färdiga för avfärd
måndag 3 augusti 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Motorcykeln packad och klar, lägenheten larmad, allting klart för några dagars mc-semester - det är bara jag som ska inta min plats...