USA East Coast Road Trip

lördag 15 augusti 2015 - lördag 29 augusti 2015

Nu är det dags igen för The Six Travlers en ny Usa resa igen denna gånng blir det av till östrstra sidan nänmligen Washington,New York, Niagara Falls samt Chicago. mm.

Detriot
torsdag 27 augusti 2015 - Chicago, Illinois, USA

Vi checkade ut från Hilton hotel och efter lite shopping i Niagara Falls så fortsatte färden mot Detroit, vi körde på Canada sidan hela vägen till Detroit Efter ett par stopp på vägen och pass kontroll var vi framme ca 50 mil i Dearborn(Detroit) Red Roof Hotel. Medan herrarna checkade in

Resdag till Cicago
torsdag 27 augusti 2015 - Chicago, Illinois, USA

När vi checkade ut från Red Roof Hotel i Dearborn så styrde Bengt bilen mot vår sista vistelse i USA,Chicago. Vägen dit var på motorväg som vanligt, vägarna här breda och bra att köra på för det mesta 3 filer på varje sida. Nu har vi kommit in en bit i USA så nu är 7 Tim efter

Niagara Falls
måndag 24 augusti 2015 - Niagara Falls, Ontario, Kanada

Efter utcheckning går färden mot Niagara Falls, halvvägs övernattar vi i Binghampton. På vägen dit stannade vi vid ett Outlet med ca 100 butiker. Så detta tog ett par timmar. Framme i Binghampton var vi och åt goda hamburgare. Denna resdag har vi kört ca 40 mil, Lars-Åke har kört i USA

Sightseeing New York
lördag 22 augusti 2015 - New York, USA

Gårdagen började med att vi löste hopp on hopp off, första stoppet blev Ellis Island där vi var och tittade på invandringen till USA efter mycket köande. Turen gick vidare till One World Trade Center där vi åkte upp till våning 103 med en hiss som kittlade i magen. Däruppe var en

Sightseeing dag 3
lördag 22 augusti 2015 - New York, USA

Efter frukost tog vi en rundtur med bussen upptown förbi Central park där John Lennon bodde och upp till Harlem. Bussen gick tillbaka till Time Square där vi gick och tog en Guinness på en Irlänsk pub, lite shopping runt Time Square innan vi tog en vilopaus för att orka med kvällen. Middag

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!