Äventyrsresa Peru

måndag 7 september 2015 - tisdag 29 september 2015

Daniel Andersson – Äventyrsresa Peru 22 dagar / 21 nätter Lima – Nazca - Arequipa – Colca Canyon – Puno/Titikakasjön – Cusco – Den Heliga Dalen – Inkaleden till Machu Picchu – Puerto Maldonado – Lima

sista inlägget
måndag 28 september 2015 - Breña, Lima Region, Peru

Idag åker Jag hem. Även om det har varit fantastiskt att vara här i Peru. Så Ska det bli så skönt att komma hem. Även alla bra saker har ett slut och något nytt börjar. Det kallas livets gång antar Jag. Jag ligger och tänker på de platser som Jag har besökt, tankar, känslor,

måndag 28 september 2015 - Breña, Lima Region, Peru

Efter utcheckning så hämtade vi upp resten av bagaget och besökte en marknad. När Jag sen kom till flygplatsen så insåg Jag att Jag först skulle flyga till Cisco och sen direkt vidare till Lima med samma plan. När vi närmade oss landning i Cusco så började det rinna något svart

söndag 27 september 2015 - Breña, Lima Region, Peru

Djungeln
lördag 26 september 2015 - Puerto Maldonado, Peru

Dag 1 Flyget till Puerto maldonado gick bra. Väl framme möttes man av enorm värme. Jag blev upphämtad tillsammans med 2 amerikaner och ett gäng tyskar. Jag och amerikanerna har samma guide. Så vi kommer hänga en del tillsammans. Färden till stället tog ca 30 min med båt och väl