USA 2015

lördag 26 september 2015 - söndag 18 oktober 2015

Resa till USA. Startar i Chicago vidare med bilsöderut mot Nashville, Memphis och New Orleans. Därefter till Dallas. Sedan lyfter vi och landar på Maui och sedan till Oahu för att på hemresan stanna till i San Francisco

Dag 21 151016 San Francisco
fredag 16 oktober 2015 - San Francisco, Kalifornien, USA

Dag 21 151016 San Francicso Idag har det varit en lugn dag i San Francisco. Först lite promenad , sedan spårvagn till Fishermans Wharf där vi strosade runt, Pier 39, kollade på sjölejonen, tog en förmiddagsfika med donut, och tog det lugnt i allmänhet. Tog sedan Cable car tillbaka

Dag 20 151015 Waikiki - San Francicso
torsdag 15 oktober 2015 - San Francisco, Kalifornien, USA

Dag 20 151015 Waikiki, Oahu – San Francicso Sista dagen och avresedag mot San Francicso. Började dagen med att gå ned till stranden och ta ett morgondopp innan resväskan slogs ihop och färden mot San Francicso. En resdag i största allmänhet, inga förseningar utan en trevlig flygtur

Dag 19 151014 Waikiki, Oahu
onsdag 14 oktober 2015 - Waikīkī, Honolulu, Hawaii, USA

Dag 19 151014 Waikiki, Oahu Började dagen 08.00 med en lång promenad i strålande solsken. Sedan dags för det dagliga förmiddagskaffet med chokladdonuts. Tog det sedan lugnt hela dagen med bad både före och efter lunch. När vi på eftermiddagen la ner våra badlakan i sanden visade

Dag 18 151013 Waikiki, Oahu
tisdag 13 oktober 2015 - Waikīkī, Honolulu, Hawaii, USA

Dag 18 151013 Waikiki, Oahu Uppe tidigt som vanligt, idag för att hämta hyrbil. Klockan tio i åtta stod vi i kö tillsammans med femtioelva japaner för att hämta ut bilen. Vi fick vår bil , nu har vi lämnat koreanska och japanska bilar och gått över till muskelbil. En Camaro V8

Dag 17 151012 Waikiki Qahu
måndag 12 oktober 2015 - Waikīkī, Honolulu, Hawaii, USA

Dag 17 151012 Waikiki, Oahu Idag vaknade vi till mulet väder, men ändå 32 C vid niotiden. Gick ut på morgonpromenad då det plötsligt började duggregna. Kom ytterligare en liten skur senare. Stötte ihop med några svenskar och pratade en lång stund. Dom var på jordenruntresa med