Bröllopsresa

fredag 11 december 2015 - torsdag 7 januari 2016

Anders och min bröllopsresa till Vietnam och Kambodja

Blåååååååsigt
torsdag 17 december 2015 - Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam

Glömde ju berätta att vi ångrar att vi inte lärt oss att äta med pinnar innan vi åkte. Jag gav upp efter ett tag att äta helgrillad fisk. Jag kommer lätt att tröttna på maten om det inte finns mer fisk. Vi är på en ö och det finns knappt något jsg kan äta. Deras engelska är ytterst

Framme
söndag 13 december 2015 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

A lyckades slumra till några minuter på vägen hit. Själv sov jag några timmar. Vi åt ett dyrt mål mat (på Burger King - jag vet) på flygplatsen i Moskva. Det var 10 sittplatser per rad på sista flyget. Väl framme möttes vi av en jobbig hetta och en taxiresa på 1h och en kvart i den

Sömnlös i Sverige :-(
fredag 11 december 2015 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

Först kunde jag inte somna igår kväll fastän jag var supertrött och sedan lyckas jag vakna 4.55 utan att kunna somna om. Snacka om resfeber. A vaknade till för en stund sedan, men har nog lyckats somna om. 1h och 10min till väckarklockan ringer 7.30. Kanske ska gå upp nu ändå. Nästa

Förväntansfulla
onsdag 9 december 2015 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

En dag kvar på jobbet sedan åker vi. Ikväll ska vi packa klart det allra sista. Byta några plusgrader till 35 grader. Lite väl varmt för min del, men får ta det lugnt. Vi behöver slappna av båda två, men först blir det storstaden.

Tredje gången gillt
lördag 28 november 2015 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

Skrev detta den 26/11, men det gick inte att publicera. ...& passen är hos ambassaden så att vi kan få visum. Borde kanske börja packa snart. Jag som brukar börja så tidigt, men men... 28/11 Hittade en bra packningslista på nätet som jag har modifierat. Sedan har jag även inhandlat