"Levande" resor

torsdag 22 oktober 2015 - fredag 23 oktober 2015

[b]Hej alla reseintresserade! Detta är inte annonsering för en ny resa utan bara lite info om en ny plats för våra videofilmer:[/b] [i]Jag och min man brinner för resor på alla sätt och vis och vi har så många fantastiska filmer från alla våra resor. Det känns som vi sitter på stor skatt och vi vill så gärna dela med oss av denna. Vi finns här på resdagboken men eftersom det tyvärr inte går att ladda upp filmer här så nu gör vi ett försök med en "film-blogg" som vi hoppas kan glädja och inspirera...[/i] [link url=http://ingridmarie.bloggo.nu/]http://ingridmarie.bloggo.nu/[/link]

Hänvisning....
tisdag 26 april 2016 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Tyvärr så fungerar ju den här resdagboken inte så bra längre... Fr.o.m. nu så använder vi denna blogg istället: http://ingridmarie.bloggo.nu/ Följ oss gärna...

Ingrid Och Björn Eckefeldt
eckefeldt i "Levande" resor
Senast aktiv - från Sölvesborg, Blekinge län, Sverige
"Levande" resor
torsdag 22 oktober 2015 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Vi är såå sugna på att dela med oss av alla fantastiska resor vi gjort... Jag och min man brinner för resor på alla sätt och vis och vi har så många fantastiska filmer från alla våra resor. Det känns som vi sitter på stor skatt och vi vill så gärna dela med oss av denna. Vi finns

Ingrid Och Björn Eckefeldt
eckefeldt i "Levande" resor