Grötprojektet i Tanzania återigen

lördag 16 januari 2016 - söndag 14 februari 2016

Hej på er alla! Så börjar det att bli dags att återigen dra på sig arbetskläderna och hänga med Lotta & Maggan till Tanzania och försöka att hjälpa till lite, de skall bli spännande att se vad som hänt i byn sedan sist. Denna gången kommer jag ordna med data trafik hemifrån, de gick ju sådär sist:-( vi håller på med att börja proppa i oss alla vacinationer just nu, och planering har startat med allt bagage som skall med , puuuh mycket tunga väskor, min bror Peter har fixat fotbolls tröjor och byxor till barnen, kommer från Tofta gif , toppen, de kommer att bli väldigt glada för detta, vi vet. till sist så vill jag önska alla en riktigt bra jul och nyår, vi hörs framöver. Kram

Äntligen framme i Tarangire
söndag 31 januari 2016 - Varberg, Hallands län, Sverige

Hej på er! så var vi framme vid civilisationen igen, lite uppkopling och så, 14 dagar nästan i Duga, Makekonge, där var det väldigt varmt och skitigt, precis som sist, men vi blev väl mottagna och allt fungerade bra och vi fick gjort de vi skulle, fixat nya eldstäder, nya muggar och

Testar mail listor igen bara
måndag 4 januari 2016 - Varberg, Hallands län, Sverige

Svara gärna om de funkar, ni vet vem ja menar

Bara test om de galma mailadresserna funkar
tisdag 22 december 2015 - Varberg, Hallands län, Sverige

De va ju ett tag sedan, så detta kan ni bortse ifrån, har bara justerat mail listan.// Patrick