Yoga teacher training

fredag 1 januari 2016 - söndag 6 mars 2016

Ödsliga stränder
söndag 28 februari 2016 - Canacona, Goa, Indien

Exakt en vecka kvar, står nog t.o.m vid gaten i Mumbai nästa söndag och väntar på att få borda planet hem. Hem till mörkret och kylan, till en vardag med arbete, pendling, städning och matlagning. Inget av det där har funnits i min verklighet de senaste två månaderna. Det här är ett av

Senast aktiv - från Canacona, Goa, Indien
30 grader i februari, eller vad var det den där serien kallades?
onsdag 24 februari 2016 - Canacona, Goa, Indien

Sitter under ett parasoll, kanske fem steg från min bungalow, havet framför mig, hur många steg kan det vara dit? 50 kanske. Det blåser bara lite, litegrann och det är över 30 grader varmt. Jag har precis ätit mig mätt på en fantastisk brunch, och behöver inte göra någonting

Senast aktiv - från Canacona, Goa, Indien
En knapp tredjedel kvar - var har tiden tagit vägen?!
lördag 13 februari 2016 - Anjuna, Goa, Indien

Imorgon har det redan gått två veckor sedan jag och Chrille kom till Goa, och han blev introducerad till min lilla värld här runt i kring Vagator. Nu är jag förstås ensam kvar, Chrille är hemma sedan en vecka tillbaka, men ensam är jag inte för det. Vi är som en liten familj här nere,

Magisk kväll
torsdag 28 januari 2016 - Koyilandy, Kerala, Indien

Solen gick ner för bara en liten stund sen, precis bakom palmerna som kantar sjön vi befinner oss på. Veckan ut är vi i Kerala, och just nu ombord på en husbåt i de berömda Backwaters. Halv tolv idag klev vi ombord och blev presenterade för kaptenen, maskinisten och kocken som ska ta hand

Senast aktiv - från Canacona, Goa, Indien
Det blir inte alltid som man tänkt sig
lördag 23 januari 2016 - Kovalam, Kerala, Indien

Tiden på Isola Di Cocco är redan förbi, och här sitter jag nu o filar på en hemtenta, det sista att jobba med innan jag är helt och hållet klar med utbildningen. Känns helt galet, så mycket intryck att smälta, och så mycket information för hjärnan att kategorisera in. Men, jag fixade