Thailand

lördag 2 januari 2016 - söndag 31 januari 2016

Del: 17
torsdag 28 januari 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Dag: 27 28/1-16 Kamala Beach Upp och hoppa, ingen idé att sova längre. Vaknar innan klockan ringer idag med, fast vi säger inte att klockan stod på alarm klockan 10:00. Varför detta, jo för att inte missa frullen så klart. Men här är vi ordentliga och har redan käkat innan denna

Del: 16
onsdag 27 januari 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Dag: 26 27/1-16 Kamala Beach Då skall man försöka att förklara lite var vi är och detta runt omkring lite bättre. Vi hade nog våra föraningar om vad som kanske skulle vänta oss när vi kom hit. Men det blev kanske inte så vi tänkt oss. Vi hade då denna gång tänkt köra lite

Del: 15
tisdag 26 januari 2016 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Dag: 25 26/1-16 Koh Tao – Phuket, Kamala Det börjar tidigt, väldigt tidigt faktiskt. Först med att man hör det sista folket som är på väg hem efter kvällen ”nattens” festligheter, som det brukar vara så har man inte alltid koll på volymkontrollen. Men en stund senare ringer

Del: 14
måndag 25 januari 2016 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Dag: 23 24/1-16 Koh Tao Ingen idé att stressa denna morgon heller, med tanke på att man inte kan göra så mycket innan klockan åtminstone har passerat 12. Så det blev till att ta det lite lugnt på morgonen innan man gick ut för att äta frukost. Idag hittade vi ett ännu bättre ställe

Del: 13
lördag 23 januari 2016 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Dag: 21 22/1-16 Koh Phangan – Koh Tao Dags att vakna nu!!! Nja, så var det inte, för någon skit har hållit mig vaken inatt. Alltså någon form av insektsliknande farkost. Har ett antal, nu snackar vi ändå ett 10-15 st bett av okänd form men mindre än myggbett men klåda värre. Så vad