Kamala 2016

torsdag 11 februari 2016 - torsdag 10 mars 2016

Då bär det snart av igen och och vi är väldigt glada för att vi även kan komma iväg även i år. Med på denna resan kommer även Sonja& Inge vara med på, Carro kommer flyga ner en vecka senare och Karin & Lennart finns på plats som dom brukar denna perioden.

10 mars
torsdag 10 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Carro kom hem vid 2 tiden efter en kväll med grillning på Spicy bar. Vi gick sedan upp vid 6:30 och packade det sista och så vi även han äta frukost. När jag gick in i duschen så ligger det en kackerlacka på rygg men som lever, ( Jenny jag höll koll på den medans jag duscha) så fick

5 Mars
onsdag 9 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Stranden med sol och bad och varmare blir det. Idag hoppade vi promenaden eftersom jag var väldigt trött. Åt lunch hos Pond. Pratade lite med Od om vad som hänt dagen innan om detta med militären och dom är så ledsna att inte kunna få hjälpa oss turister men försöker ändå skratta

6 Mars
onsdag 9 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Stranden med som och bad och nu tillbaka i rätt rytm igen med promenad. Carro kom ner vid 11 tiden. Lunch på chartree billigt blev det 180b totalt för Kjell och mig, märks att man blir mindre och mindre hungrig på dagen ju varmare det blir. Ringde Sonja och Inge och sa att vi var på påväg

7 Mars
onsdag 9 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Stranden,sol,badpromenad. Lunch p Le chartree Yasin kom lagom och gjorde oss sällskap. Efter lunchen blev det bad och när vi kom upp på igen så satt Yasin och väntade med Kjells T-shirt som han beställt. Kjell,Carro och jag fick även varsin present. Vid 15 tiden gick Kjell upp till Sonja och

8-9 Mars
onsdag 9 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Frukost vid 8:30. Helt plötsligt hör jag Kjella o shit och tittar på dörren bakom mig där det då sitter en halvstor Spindel. Kan lova att jag satt som förstelnad eftersom jag har väldigt svårt med dessa djur. Peter gick och hämtade kvast och skyffel och då stack den in emellan så den