10 mars
torsdag 10 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Carro kom hem vid 2 tiden efter en kväll med grillning på Spicy bar. Vi gick sedan upp vid 6:30 och packade det sista och så vi även han äta frukost. När jag gick in i duschen så ligger det en kackerlacka på rygg men som lever, ( Jenny jag höll koll på den medans jag duscha) så fick

5 Mars
onsdag 9 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Stranden med sol och bad och varmare blir det. Idag hoppade vi promenaden eftersom jag var väldigt trött. Åt lunch hos Pond. Pratade lite med Od om vad som hänt dagen innan om detta med militären och dom är så ledsna att inte kunna få hjälpa oss turister men försöker ändå skratta

6 Mars
onsdag 9 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Stranden med som och bad och nu tillbaka i rätt rytm igen med promenad. Carro kom ner vid 11 tiden. Lunch på chartree billigt blev det 180b totalt för Kjell och mig, märks att man blir mindre och mindre hungrig på dagen ju varmare det blir. Ringde Sonja och Inge och sa att vi var på påväg

7 Mars
onsdag 9 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Stranden,sol,badpromenad. Lunch p Le chartree Yasin kom lagom och gjorde oss sällskap. Efter lunchen blev det bad och när vi kom upp på igen så satt Yasin och väntade med Kjells T-shirt som han beställt. Kjell,Carro och jag fick även varsin present. Vid 15 tiden gick Kjell upp till Sonja och

8-9 Mars
onsdag 9 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Frukost vid 8:30. Helt plötsligt hör jag Kjella o shit och tittar på dörren bakom mig där det då sitter en halvstor Spindel. Kan lova att jag satt som förstelnad eftersom jag har väldigt svårt med dessa djur. Peter gick och hämtade kvast och skyffel och då stack den in emellan så den

4 Mars
måndag 7 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Fredag igen , fy vad veckorna går fort. Är ju tvungen att gå till arbetet varje dag här också och vi börjar ju kl 9. Idag när vi kom ner så såg det annorlunda ut nästan inga madrasser eller parasoll ute och det verkade oroligt bland uthyrarna. Tog bara några minuter så kom militären

29 Feb
lördag 5 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Sonja och Inge tog en pooldag. Koko hämtade upp Karin,Lennart,Carro,Jessica och Kjell för färd till en strand vi inte varit på Ao Sane som ligger bredvid Nai Harn. Koko berättade att han var där mycket när han var yngre och snorklade. Vilken liten fin underbar strand och vilken snorkling,

1 Mars
lördag 5 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Stranden för alla. Jag gick upp till tandläkarn till 10:30 men visade sig att jag tagit fel dag, så gör ett försök imorgon istället. Fick ju iallafall en extrapromenad. Tog även en strandpromenad när jag kom tillbaka , skönt som vanligt. Blev idag lunch hos Pond, sprang där på Andrea

2 Mars
lördag 5 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Kjell gick till stranden med Karin och Lennart. Jag väntade hemma och gick sedan förbi Inge och Sonja som hade pooldag innan jag gick till tandläkarn. För carro blev det en dag hemma vid poolen. 30 min hos tandläkarn för mig med 1 tandläkare och 2 sköterskor som gjorde rent, tog bort

3 mars
lördag 5 mars 2016 - Phuket, Phuket, Thailand

Gick upp och åt frukost med Karin & Lennart som skulle bli upphämtade kl 8. 7:45 var Kent på plats , Kjell kom också upp och hjälpte till med resväskor och sa hej då. Vi gick till stranden och njöt, Carro kom ner lite senare eftersom hon kom hem ganska sent/tidigt. Vi packade ihop våra