Indien 2016

fredag 1 januari 2016 - onsdag 24 februari 2016

Vatakanal
onsdag 3 februari 2016 - Kodaikanal, Tamil Nadu, Indien

Vara planer forandrades lite sen sist jag skrev. Istallet for att ta oss ner till Kerala sa akte vi inat landet till bergsbyn Vatakanal, strax utanfor staden Kodaikanal. Vi bor nu pa 2500 meters hojd med varldens utsikt fran stallet vi bor pa. Vi har varit har ett par dagar nu och har varit runt

Pa vag mot Kerala
fredag 29 januari 2016 - Mangalore, Karnataka, Indien

Hej! Nu ar vi pa vag soderut igen. Vi fastnade en dryg vecka i Gokarna i delstaten Karnataka dar vi njot av sol och bad och fantastiska strander. En del magsjuka hanns ocksa med men nu ar vi pa benen allihop igen. Befinner oss nu i staden Mangaluru som ligger langst ner i soder i Karnataka

Goa
tisdag 12 januari 2016 - Mandrem, Goa, Indien

Nu är vi i Goa. Har precis lagt upp resan i resdagboken och ska försöka skriva lite emellanåt. Just nu hinner jag inte skriva något men laddar upp lite bilder. Håll tillgodo!