Första flygningen går till NY,

tisdag 29 mars 2016 - tisdag 5 april 2016

Vår första flygtur går tvärs över Atlanten för att hälsa på morbror Johan med familj! Med oss har vi mamma,mormor och morfar. Vi ska för första gången träffa vår kusin Allessandra, hennes mamma Angelika och hennes släkt! Det är närmare 6-6.5 år sedan Rebecka träffade sin morbror och Sofia var bara ett par månader den gången. Nedräkningen går långsamt men snart så! ??

Incheckade men flyget är försenat!
tisdag 29 mars 2016 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

God morgon! Då var vi alla incheckade, nyfikade och nyshoppade. :-) Efter en bilresa med många fladdriga nerver är nu alla trådar under kontroll men pga försenat flyg finns risk att de börjar fladdra igen. Påskägg och tidningar som tidsfördriv gör sitt just nu iaf. Vi har dock letat

Kvällen före dagen D!
måndag 28 mars 2016 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Jaha så var vi äntligen här! Dagen innan mitt tredje USA besök och mina älskade tjejers FÖRSTA besök OCH flygtur! ?? Väskorna är packade både 1 och 2 och 3 ggr men nu får det vara som det är och bli som det blir! (Tiden går åt till att få två pirriga tjejer att sova, trots morbror