Koh Chang

söndag 6 mars 2016 - fredag 18 mars 2016

Då va de dags!
fredag 18 mars 2016 - Hemse, Gotlands län, Sverige

Upp 05.20 och tar en dusch. Slår ihop resväskorna och beger oss ner till lobbyn 05.50. Vi fixar med utcheckningen och tar hissen upp till 82:e våningen där det serveras frukost medan solen går upp. Frukost buffén ringlar sig runt hela tornet. Hur mycket mat som helst för alla smaker.

Senast aktiv - från Petrovac, Budva Municipality, Montenegro
Vi lämnar Koh Chang och tar oss till Bangkok!
torsdag 17 mars 2016 - Hemse, Gotlands län, Sverige

Upp med tuppen 06.50. Packar och tar en dusch. Jösses va prylar de va nurå :-) En sista frukost får det bli också innan vi samlar ihop de sista pinalerna och beger oss mot receptionen. Tua ”råkar” få med sig ett par av hotellets innetofflor i sin väska vilket personalen upptäcker direkt

Senast aktiv - från Petrovac, Budva Municipality, Montenegro
Dykning och en dag på havet!
onsdag 16 mars 2016 - Hemse, Gotlands län, Sverige

Upp med tuppen och frukost! Idag blev vi hämtade 08.00 av dykklubben så frukost intogs 07.00. Bilen hämtar i tid och vi rullar söderut. Inte så långt visar det sig! Båten ligger ankrad andra sidan landtungan mitt emot vårt hotell :-) När vi kommer fram ser vi hur personalen kämpar med att

Senast aktiv - från Petrovac, Budva Municipality, Montenegro
En dag på White sand beach!
tisdag 15 mars 2016 - Hemse, Gotlands län, Sverige

Frukost vid 09.30 i vanlig ordning! Kvavt idag.... igen :-) Dagens plan innehåller en tripp till White sand beach för sol och bad. Vi tar en taxi direkt efter frukost och drar iväg. Resan till White sand tar ca 20 minuter. Vi hoppar av vid strandens södra ände och tar en kort promenad norrut

En skön måndag!
måndag 14 mars 2016 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

14/3 Måndag Frukost och sedan en snabb sväng till Big C innan mopparna ska returneras. Vi passar på att boka snorkling för oss alla fyra till onsdag med Scandinavian diving. Ev dyk!?!? Tankar mopparna och returnerar. Gick bra! :-) Lite slappa i skuggan innan vi drar till stranden. Vi har fått