Huay Yang dec-feb 2016-2017

fredag 23 december 2016 - onsdag 22 februari 2017

Vi flyr delar av vintern även iår. Ser fram emot härliga dagar i vårt älskade Huay Yang.

Äntligen......avslutande inlägg.
söndag 23 april 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Det tog sin lilla tid med det avslutande inlägget.2 månader.Avslutar som vanligt med blombilder.1 orkideé blomma finns kvar .Otroligt nog har de gröna bladen rotat sig samt ett nytt blad har tillkommit.Ska planteras.Blomkransarna sparas och ersätts av nya framöver.Nu får ni följa mig/oss

Ej publicerade foton.
lördag 8 april 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Här kommer ej tidigare publicerade foton.Kan tänkas de funnits med förut, lite svårt hålla koll.Läs eventuell text till respektive bild

Ghost Tower, Sathorn Unique Tower Bangkok, övergiven skyskrapa.
fredag 24 mars 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Sathorn Unique Tower is an unfinished skyscraper in Bangkok. Planned as a high-rise condominium complex, construction of the building was halted during the 1997 Asian financial crisis, when it was already about 80 percent complete. It is now among the most prominent of Bangkok's many derelict

Bilder från sista dagen i Bangkok, 21 februari
tisdag 21 mars 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Här kommer bilder från vår sista dag i Bangkok, 21 februari. Bilder från Mandarin Oriental, Gourmet Market och Tops Market.

Torsdag 29 december, på kvällen.
fredag 17 mars 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

I god tid beger vi oss till Hotel Mandarin Oriental.Tar Sky train 1 station till Saphan Taksin. Mycket folk.Shuttle boat till hotellet.SÅ spännande få se julgranen.Den är lite sparsmakad iår, troligtvis med tanke på kungens frånfälle.Vitt, grönt och lite guld.Åh så VACKERT det är.Köper