Here we go again

torsdag 24 mars 2016 - lördag 9 april 2016

Nu reser vi igen till vårt älsklingsland. 8 vuxna , fyra äldre fyra yngre.

En dag i solens tecken.
fredag 1 april 2016 - Huai Yang, Prachuap Khirikhan, Thailand

En dag i solens tecken Frukost serverades typ 8,30 konstigt nog. A P A var de som fixade. T låg kvar i bingen tills det var serverat ?? Anna hade hittat en thailändsk "mortadella" med chili. Riktigt trevlig tillskott bland osten o skinkan (o Kavlis skinkost) frullen var 10 av 10. Vid 10 hade

Ska vi resa igen?
torsdag 31 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

31/3 Dagen startade tidigt. Taxin från hotellet avgick 7.25. Frulle serverades från 7 så vissa hann äta andra inte. Några fick lägga tid på att spola efter sig på toaletten, då vattentrycket var sådär. Det finns inget vackert i att bevittna den kampen som utspelar sig i Gustafsberg.

Jag ser Nangijala
onsdag 30 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Jag ser Nangijala Finns inte mycket att säga om den här dagen. Den var underbar från början till slut. Vi har sett ljuset och det är vackert. Rekommenderar Haad Salad till alla som älskar lugnet ❤️

Senast aktiv - från Charleston, South Carolina, USA
Från öst till väst o vad det gör för vågor
tisdag 29 mars 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Från öst till väst Frulle i vanlig tid, sen packa väskor. 10 min innan utsatt tid var pickup mannen på plats. Han rattade runt oss med stenansikte. Först ett sidospår som han ångrade efter en liten stund. Sen en annan kringelstig upp till något hotell där två fransmän skulle in i

Alla känner apan
måndag 28 mars 2016 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Alla känner Apan Frukost bestämdes till 8.30. Den yngre generationen var ordentliga tillskillnad från de som var med redan på sjuttiotalet. Vi hade öråd om när vilken tid vi ska åka över till Koh Phangan. Antingen kommer taxin 6:45 eller 10,45. Vi valde det senare. Incheckning lär