Arkadresan

lördag 2 april 2016 - torsdag 21 april 2016

Nu är vi i USA igen. Arkadspel och sol!

Slut
onsdag 20 april 2016 - Chicago, Illinois, USA

Idag har vi suttit på hotellet till klockan 17. Planet går 21.05 , ja eller skulle gått, Europas punktligaste flygbolag kom inte i väg från Stockholm. Nu ska vi (kanske) åka 23, vi får se. Så nu sitter vi på flygplatsen och funderar på vad vi upplevt. Bilen körde vi 494 mil med. Så

Standby
tisdag 19 april 2016 - Chicago, Illinois, USA

Idag har vi varit på gameworks, ytterligare ett arkadspelsställe. Sedan har vi mest suttit inne och tänkt lite, det tog tid... Men vi har utökat med en natt till här på Candlewood. Planet går så sent så vi skulle fått 9 timmar på flygplatsen. Nu minskas det till 4 och då ska vi gå

Skattgömma
måndag 18 april 2016 - Chicago, Illinois, USA

I dag har vi ätit våran frukost på rummet, i "vårat kök". Sedan tog vi tunnelbanan in till Chicago. Vi var på jakt efter Al Capones gömda skatt (-180 millioner dollar) Al Capone fick demens mot slutet och visste inte var han hade gömt pengarna. Så de finns kvar någonstans i Chicago. -Vi

Candlewood
söndag 17 april 2016 - Chicago, Illinois, USA

Vi är nu framme i Chicago. Vi bor på Candlewood, 20 min från flygplatsen. I dag har vi bara åkt och varit på Walmart. Köpte en till resväska, bl.a. för Rolfs vinster på arcadespelen?? Rolf står vid spisen på hotellet och gör beefaroni ( köttfärssås och makaroner). Vi har börjat

Taco Bell
lördag 16 april 2016 - Lebanon, Tennessee, USA

I dag har vi spelat på David and Buster i Indiannapolis. Har varit på Wallmart och nu sover vi i Lebanon. Har testat Taco Bell i dag. Kände oss lurade. Små portioner om man glömmer att tala om att man vill ha combo. Tacka vet vi Subway. 3 timmar från flygplatsen. Vi börjar snart tänka på