AUSTRALIEN

söndag 8 maj 2016 - tisdag 28 februari 2017

En resa på obestämd framtid som börjar på Bali, fortsätter i Australien och där ska vi se allt och lite till och vem vet vilka länder vi tar på vägen hem!?

Jonas är i Sydney med oss!
söndag 22 januari 2017 - Sydney, Sydney, New South Wales, Australien

Hej Sydney, det var två veckor sedan sist och här är vi igen och vi har redan hunnit se så mycket mer sedan sist! Och sist men inte minst, min bror är här! Jag och Heidi checkade in på Captain Cook igår efter mycket svett, och ett par pauser på vägen med 30kg extra att bära. Duschen och

USCH
fredag 20 januari 2017 - Melbourne, Melbourne, Victoria, Australien

Vad händer med världen?Idag promenerade jag ett par hundrameter från något fruktansvärt. Det tråkiga är att fruktansvärda saker händer i vår värld varje dag nuförtiden. Därför förstår säkert vissa inte att jag och mina vänner kunde mist våra liv idag. Det där kanske var att

Melbourne på fem dagar
torsdag 19 januari 2017 - Melbourne, Melbourne, Victoria, Australien

Fem dagar har gått och vi har sett "hela" Melbourne och träffat alla härliga personer vi  en gång mötte för fyra-fem månader sedan.I måndags lämnade vi inte Fairfield för vi var lite för trötta efter söndagens galej så vi spenderade timmar i vårt gästrum tillsammans med ett

Sagt hejdå till Persie och hej Melbourne
söndag 15 januari 2017 - Melbourne, Melbourne, Victoria, Australien

15 januari är här! Vi har avslutat Great Ocean Road vilket var en fantastisk väg att köra! I förrgår åkte vi förbi en ostfabrik så vi hamnade spontant på en ostprovning. Vi sov strax utanför Warrnambool där vi även såg på bio (Allied med Brad Pitt) Igår var första dagen på denna

Senast aktiv - från Sydney, Sydney, New South Wales, Australien
+ till magiska vattenfall - till japaner
torsdag 12 januari 2017 - Port Campbell, Victoria, Australien

Igår åkte vi till Apollo Bay där vi hamnade på Great Ocean Road Brewery och unnade oss en ölprovning. Det härligaste med att resa runt med bil såhär är att vi knappt har några planer utan gör exakt det som faller oss in för stunden, vilket jag i alla fall älskar! Den där