Dag 17
lördag 11 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 17 Lite frukost i magen, så man orkar åka lite vattenattraktioner. Denna morgon såg lovande ut & det blev den med. När jag var & utforska lite själv, hitta jag ett badställe som var helt fantastisk fint. Där var inget folk & bada, kan vara för långt bort från hotellet. Dit gick vi

Dag 16 Bahamas
fredag 10 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 16 börja med den härliga frukosten. Gick upp på våra rum & gjorde oss klara, för att gå & bada & sola lite. Solen var framme till 14:00 sen kom dom tråkiga molnen & tog över. Det är varmt ändå, vi bada vidare ett tag, sen gick vi tillbaka till vårt hotell, där Peter, Diaz bada ett

Bahamas Dag 15
torsdag 9 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 15 Jag sakna min morgonträning, men får hitta på något annat. Idag började med en liten frukost ihop, i Orlando hade vi inte frukost, men det har vi här. Frukosten är ju inte som på hotell hemma i Sverige, men det får gå. Idag ska vi få nya rum efter allt som hände igår, men allt

Resedag Orlando/Bahamas
onsdag 8 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 14: Vi rör oss vidare till Bahamas idag. Först flyg med till Miami, men redan i säkerhetskontrollen i Orlando fasta Dogge, för sina mediciner, var första gången för honom. När vi sedan skulle på flyget, var det 40 min försenat??. När vi väl kom till Miami & skulle på flyget till

Orlando dag 13
tisdag 7 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 13 Kan ni gissa vad morgonen börja med... Träning & foto uppdatering, vad annars??.. Det är jag (Louise) väcker kroppen ordentligt. Hade ju inte så bra väder igår, men lite bättre idag. Moln är det, men lite, lite blå himmel kan man se. Var ju bad/ sol/ shopping dag, det blev en runda

Orlando Dag12
måndag 6 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 12: I vanlig ordning, börja morgonen med träning & foto uppdatering i resedagboken. Vi gjorde oss färdiga & begav oss vid 10:00 mot Hollywood Studios. Idag är det bara moln på himlen, perfekt park väder. Vi åkte först till Epcot & gick igenom där, för att ta en båt till Hollywood

Orlando Dag11
söndag 5 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 11 Börja med lite träning som vanligt, för mig Louise. När jag tränar uppdaterar jag denna resedagbok med foton. Det tar sin tid, inte alltid den vill med mig. Så ibland har det blivit 40min på IW maskinen för lägga upp foton, allt för er som följer oss??. Idag blev det en runda till

Orlando Dag10
lördag 4 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag10 var det shoppingdag igen:).. Vi tog den kära Trolley till outleten, där vi gick några timmar. Jag började så klart igen på VS, men denna gång bara en 1h. Denna gång shoppa Prinsen loss på Tommy Hilfiger. Dogge han hitta mycket han med, även inne på Yankee Candle :). Man ska åka

Orlando Dag9
fredag 3 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 9 Börja med morgonträning, som alla andra dagar börjat med.. Sedan blev det lite poolhäng innan vi skulle åka till Magic Kingdom & hälsa på Musse & hans vänner. Denna gången skulle vi vara där kvällstid, för att se fyrverkerierna, då satt vi i Snövitt & de sju devärgarna.. Denna

Orlando Dag8
torsdag 2 juni 2016 - Bjuv, Skåne län, Sverige

Dag 8 börja med alla sov länge efter gårdagens långa dag. Idag var det tvättedag, så jag (Louise) & Dogge sköte det.. Vi åkte mellan våning 7-3.. Tvätt tog 30 min, så när vi satt igång 2st maskiner, var det ner till poolen & vänta, upp till v7 sedan ner till v3, ut med tvätten in