Jamaica, en fantastisk resa

tisdag 19 januari 2016 - onsdag 3 februari 2016

Vi tar en sista minuten resa och åker mot värmen

Bobby Cay Island
tisdag 2 februari 2016 - Jamaica

2 februari. Intagit frukost och nu är Bernt på väg att hämta ut pengar. Sedan tar han taxi tillbaka hit. Vår plan är att ta taxi vidare till där kanoter utgår ifrån. Kanot ut till lilla ön, snorkla där och tillbringa resten av dagen därboch bara ta det lugnt. Hoppas det går i lås.

Senast aktiv - från Vejbystrand, Skåne län, Sverige
Tvättar, begravningsregalier, frukt på stranden
söndag 31 januari 2016 - Jamaica

31/1 söndag. Vi sorterar tvätt och sätter igång tvättmaskinen som finns i ett speciellt rum i vår villa. Det fanns också möjlighet att hänga upp tvätten, men tvättmedel fick man ha själv. Detta är ett väldigt bra sött att "resa lätt" om man någon dag bor på en plats med

Black river, Waterfalls och Appelton Rom
lördag 30 januari 2016 - Jamaica

30/1, lördag Vi blir upphämtade kl 08:20 här vid hotellet, för att åka den tur som blev inställd den 28/1, i torsdags. Det var turen till Black River, YS Falls and Appleton Rum Estate Day Trip from Negril (2424N_BRS) . Man ringde Audrey och hon berättade detta för oss för några dagar

All inklusive,,mygg
fredag 29 januari 2016 - Heraklion, Kreta, Grekland

29/1 fredag Eftersom vi redan snorklat många gånger, bestämde vi oss för att ta det lite lugnt i dag, eftersom vi i morgon skall ut på tur. Man har kontaktat Audrey och sagt att dagen ändrats till lördag. Så, efter frukost tog vi ett underbart dopp i havet. Det är så varmt att det knappt

Senast aktiv - från Vejbystrand, Skåne län, Sverige
Fjärilar, hummer, pork, mörkare än mörkt
torsdag 28 januari 2016 - Heraklion, Kreta, Grekland

28/1. Torsdag Vi är nuni Negril och skulle bli hämtade denna morgon för en tur. Men, det blev ändrade planer. Vi fick meddelande att turen skulle bli om några dagar i stället. Så det stranden och bada. Jag gick sedan promenad och tog kort på massor av fjärilar. Mötte en kille som hette