80dagariAsien

tisdag 4 oktober 2016 - onsdag 21 december 2016

En tripp som planeras innehålla Vietnam, Kambodja, ev. Laos & Thailand

Phi phi Island
fredag 16 december 2016 - 144 หมู่ 7, Ao Nang, Krabi, Thailand

Phi-phi!Efter patong åkte vi båten vidare till phi phi. Skönt att komma ut på en ö. Denna ö är verkligen supermysig. Små gångar överallt med restauranger, pubar, dykcenter, tatuerare och små matstånd. Vårt hostel här låg precis på stranden. Vi hade läst innan vi bokade det att det

Patong, phuket
söndag 11 december 2016 - Patong, Phuket, Thailand

Uppdateringen är sämst, jag vet.Sedan jag skrev senast har vi hunnit vara i patong, Phuket. När vi bokade hostlet hade de bara två platser i ett fyra-rum och två platser i ett tio-rum. När vi kom dit hade hostlet i alla fall gjort om vår bokning så vi fick fyra-rummet för oss själva.

Ao nang!
onsdag 7 december 2016 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Ao nangDå har vi varit i älskade ao nang. Det är väl inte bättre än andra delar av Thailand, men det är här jag varit de två andra gångerna jag besökt Thailand så blir en annan sak att komma hit igen. I ao nang har vi haft tre dagar. Vi började med att komma hit och höra att

Koh Tao, ö 3/3
söndag 4 december 2016 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Koh Tao!Då har vi varit på koh Tao!Skulle vilja säga att resan hit gick bra och bekymmerslöst, men det kan jag tyvärr inte utan att ljuga. Det var en av de värsta båtresorna jag varit på. Det var så vågigt, båten var inte så stor och man visste inte riktigt när vi skulle vara

Koh Phangan, ö 2/3
lördag 3 december 2016 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Koh Phangan Då var vi på ö nummer 2. Det är tre öar som ligger på rad som vi tar i tur och ordning. Vi har fått höra sen tidigare att det skulle vara ett blackmoon-party på ön, och lyckligtvis lyckades vi pricka in precis rätt dag att komma hit. Hela hostlet var fullt med partysugna