RESAN 2017: Vietnam, Indonesien och Indien

måndag 30 januari 2017 - söndag 26 mars 2017

Vi har länge längtat efter en riktigt låång resa - äntligen ska vi göra den. Förhoppningsvis blir den full av många olika intryck, äventyr och avkoppling :) Vi har ju som bekant haft problem med den här resdagboken en tid och därför istället hänvisat till vår blogg istället. Även om det nu verkar som om den här resdagboken nu äntligen har uppdaterats och förbättrats kommer vi ändå, tills vidare i alla fall att länka er till vår blogg "Levande resor" Följ med... http://ingridmarie.bloggo.nu/

Hemma igen...
söndag 2 april 2017 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

LÄS OM VÅR FANTASTISKA RESA!!!http://ingridmarie.bloggo.nu/

RESAN 2017 Vietnam, Indonesien och Indien
torsdag 9 mars 2017 - Raja Ampatöarna, Papua Barat, Indonesien

UNDERBART!!!http://ingridmarie.bloggo.nu/

RESAN 2017
söndag 19 februari 2017 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Hej alla!Vår resa går vidare mot nya mål - hoppas ni vill läsa om våra äventyr:http://ingridmarie.bloggo.nu/

Dag 6 av 56...
lördag 4 februari 2017 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

För er som inte har hittat till vår blogg:Nu är vi iväg sen nästan en vecka tillbaka och på bloggen är dagboken skriven - det är bara att länka vidare... http://ingridmarie.bloggo.nu/

Drygt en månad kvar...
onsdag 28 december 2016 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Tror knappt att detta ska bli verklighet! Men korten vittnar i alla fall om det...

RESAN 2017: Vietnam, Indonesien och Indien

11 Bilder 3 Besökta platser 8 Dagböcker