Det nya livet

fredag 28 oktober 2016 - onsdag 28 oktober 2020

Dag 414 av 1462

Det nya livet

Vårt livs största äventyr näst efter barnen börjar nu. På väg mot sydligare breddgrader är jag tillsammans med min man och våra 3 hundar för att prova ett nytt liv.

Tidiga morgonpromenader i parken, sol & bad, och mycket arbete!
tisdag 1 augusti 2017 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Tidiga morgonpromenaderNu är det varmt här, på torsdag ska det bli 37 grader. Nätterna är något svalare, inatt var det 29 grader varmt. Tur man har AC annars hade man inte kunnat sova. Här är extremt fuktigt om nätterna, ser ut som det regnat när man kommer upp på morgonen.Våra

Senast aktiv - från Torrevieja, Valencia, Spanien
Tidiga morgonpromenader i parken, sol & bad, och mycket arbete!
tisdag 1 augusti 2017 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Senast aktiv - från Torrevieja, Valencia, Spanien
Veteranbilsmässa, Paragliding och snart åker vi och besöker Sverige!
torsdag 18 maj 2017 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Vi var och besökte en veteranbilsmässa på IFA, som mässhallarna belägna vid Alicantes flygplats heter. Det var mycket trevligt, Niclas befann sig stundtals i paradiset bland alla vackra bilar, fräcka fordon och gamla saker. Rätt var det var startades en och annan motor igång så besökarna

Senast aktiv - från Torrevieja, Valencia, Spanien
Dottern på besök, Medelhavet till Atlanten och bostadsmässa i Sverige.
fredag 21 april 2017 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Nu var det ett tag sedan jag skrev om det nya livet och anledningen till det är att det händer så mycket hela tiden, vilket vi tycker är fantastiskt roligt!Strax efter våra vänner Kerstin och Agneta från Gråbo i Sverige for hem kom vår dotter Veronica på besök. Vi hade fantastiska och

Senast aktiv - från Torrevieja, Valencia, Spanien
Vårvärme, jordbävning och mycket som händer nu.
måndag 20 mars 2017 - Torrevieja, Valencia, Spanien

Nu har vi börjat få härliga dagstemperaturer runt 20 grader och sol. Dock är vi inte ensamma om att gilla sol och värme. I parken har en slingrande vän vid namn Montpellier snake också börjat visa sig så fort solen tittar fram. Inte jättegiftig men stor! 2,5 meter lång och ganska