Triple trouble on tour

tisdag 10 januari 2017 - torsdag 18 maj 2017 Triple trouble on tour

De tre trubbelmakarna åker till Amerikat på upptäcksfärd! Följ med oss från Cuba till Brazil och allt däremellan

Hemma igen!
fredag 19 maj 2017 - Växjö, Kronobergs län, Sverige

STORT TACK till all som följt oss på vår resa! Vad roligt det har varit att höra att ni uppskattat våra inlägg! nu är vi hemma i den svenska vårsolen och resan igår gick ändå relativt bra! Lite förseningar och min väska stannade några extra nätter i Paris utan mig! Inte bara jag som

We're back in Rio!
onsdag 17 maj 2017 - Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien

Back in Rio!Hallåå everyone nu åker vi snart hemåt men jag tänkte berätta lite om våra sista dagar hör i Rio de Janeiro! Mycket bättre start denna gången kan jag tala om! Vi bestämde oss för att bosätta oss i Copacabana på ett lite mindre hostel denna gången. Liite längre från

Dubble trouble
fredag 12 maj 2017 - Angra dos Reis, Rio de Janeiro, Brasilien

Så va vi bara två.I tisdags splittrades vår grupp. Bella som kände sig klar med att resa bestämde sig för att åka hem en vecka tidigare så vi skildes åt på bussstationen i paraty. Bella åkte till rio och jag och sanne drog vidare till ilha grande.Var ett sjukt konstigt att vinka hejdå

Paraty!!
tisdag 9 maj 2017 - Paraty, Brasilien

Paraty har varit en riktigt härlig stad med kullerstens gator, mysiga gränder, strålande stränder och dundrande samba! Nu har vi varit här så länge så det kommer bara en snabb liten återblick!När vi kom hit så var vi fortfarande väldigt sugna på att dyka lite till så det började vi

BRASILIEN

Efter en 48h bussfärd, varav 6h spenderades vid Bolivias gräns för väntan på att vi kunde boka bussbiljetter och sen stämpla ut och in i Brasilien.. gott om tid med tre timmar vid immigrationen trodde vi men icke! Med en halv minut till godo kom vi fram till busstationen igen! Trodde att