Texas/Florida

fredag 6 januari 2017 - lördag 25 mars 2017 Texas/Florida

Flyger till Dallas, Texas och hälsar på vänner för att sedan hjälpa min pojkvän att flytta till Fort Lauderdale, Florida.

Avsked
söndag 26 mars 2017 - Halmstad, Hallands län, Sverige

Det är dags att säga hejdå. Ett ord som kan smärta lika mycket som ett knivhugg rakt i hjärtat. Ett avsked betyder alltid att något är slut men det betyder också att något nytt är påväg att hända. Vi vet vad vi lämnar men inte vad som väntar runt nästa hörn. Alltid när det är

The Florida Keys
söndag 19 mars 2017 - Key Largo, Florida, USA

Vi gav oss av tidigt på morgonen och körde ner mot Key Largo som är den första ön i Florida Keys. Kom fram tidigt och tog en frukost på Denny’s. Vi hade en plan att hyra vespor och köra ner mot Key West men tyvärr fanns det ingenstans att hyra vespor i närheten så så vi fixade

Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Spring break and the land of the free
söndag 12 mars 2017 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Det var ett tag sen jag checka in och berättade om mina upplevelser. Dagarna rullar på och det börjar kännas riktigt som hemma här. Jag flyger i tunneln och äntligen klarade jag av att ”sitt flyga” som jag hade som mål att lära mig detta året. Är tacksam över att Justin ger mig sin

Smått och gått
måndag 27 februari 2017 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Dagarna flyger förbi medans jag promenerar på molnen. Varje dag är ett äventyr, även de lite mer långsamma dagarna. Livet är som ett par nya skor som jag nu har gått in lite och de sitter mer bekvämt. Det skavsåren har läkt och de känns mer bekvämt att vandra. ”If nothing ever

Naples
måndag 20 februari 2017 - Naples, Florida, USA

Okej Cecilia tänker att hon ska ta sig ut på en liten tripp över helgen. Hon har velat åka över till andra sidan (västkusten) under en lång tid och tänker ”NU är det dags”. Kvällen innan sitter hon och letar efter billiga hotel i ”Naples” och efter en lång tid hittar hon ett