Chicago

Chicago

Chicago med min familj

Chicago BlackHawks
torsdag 23 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

Mig og far var og så Chicago BlackHawks spille mod Colorado Avalanche og i første periode var det 3-1 til Avalanche og så i anden periode så blev 4-1 Avalanche men i tredje periode blev det 6-5 til BlackHawks

St.Paddy's Day
onsdag 15 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej der var St. Paddy's Day parade den 11. Marts men de slap måske højst 2.000 People's in eller human's som du kan sige på engels human betyder menneske og people betyder folk bare så i ved det Thomas sendte en besked sådan skrev han jeg savner dig😭 eller jer kan ikke rigtigt huske det ha

Amerikansk skole
lördag 4 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

Jeg er startet i en amerikansk skole, den hedder Ogden International School. Min lærere hedder Ms Larison. Hun er meget sød og det er helt stille i timerne. Skolen starter 8.30 och stopper 15.30. Vi har kun ét frikvarter. Det er en cafeteria hvor får morgenmad og frokost.

Mooning
torsdag 16 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

ved Trump tower var der 1.000 mennesker der moonede. Mooning er hvår man trækker buxerne ned og så var der dommer Florida og Virginia der sagde at det var en god måde at udtrykke sin mening på

Ishockey
torsdag 16 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

hej jeg har været på min første ishockey kamp i Rosemont vår banen var udenfor lige ved siden af lufthavnen så når flyene lætede og landede så larmede det mega meget