Mitt i mellan i Americas

tisdag 3 januari 2017 - måndag 3 april 2017

Dag 21 av 91

Mitt i mellan i Americas

På tur i Mellanamerika. Vi är två journalister som är på jakt efter kulturkrockar, naturliv, trevliga människor, bad (Cissi) och lära sig några spanska ord eller två.

Mexicos kust och Yucatanhalvön!
torsdag 19 januari 2017 - Mérida, Yucatán, Mexiko

Hola chichos!Nu har vi varit på resande fot i Mexico under cirka 1,5 vecka och det var länge sedan jag skrev här. Att resa, att ständigt läsa på vart och hur en ska ta sig vidare tar mycket tid och kraft och dygnets alla timmar räcker inte till för allt man vill hinna göra..Mexico i sin

Cecilia Corfitsen
Cissiochjonaspavift
Senast aktiv - från Mérida, Yucatán, Mexiko
Så var man äntligen i Cancun!
söndag 8 januari 2017 - Cancún, Quintana Roo, Mexiko

Hola!Så var man äntligen i Cancun, Mexico. Det var ett blåsigt Mexico vi möttes av igår när vi flög in över Yucatanhalvön. Flygresan var skakig och bumling och kräkpåsen fanns nära till hands. Kanske var vi fortfarande påverkade av händelsen på Fort Lauderdale airport som ni alla har

Cecilia Corfitsen
Cissiochjonaspavift
Senast aktiv - från Mérida, Yucatán, Mexiko

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!