Koh Chang

lördag 4 mars 2017 - måndag 20 mars 2017 Koh Chang

Nu är vi på väg hem!♥
måndag 20 mars 2017 - Dubai, Förenade Arabemiraten

Linnéa: Hejsan!!! Nu är vi på väg hem igen. Vi har redan åkt båt, bil och en sträcka med flygplanet. Vi sitter alltså nu på flygplatsen i Dubai vid Gate B12 och väntar på flyget till stockholm. Resan hittills har gått väldigt bra och jag tycker att det har gått ganska snabbt även

Dag 13☺
lördag 18 mars 2017 - Ko Chang, Trat, Thailand

Emil och Elias: Tjena! Idag kommer det bli vårat näst sista dagboksinlägg. Men nu över till det roliga.Vi har idag gjort det vi brukar göra. Vi började dagen med att äta frukost som vi brukar göra och sen badade vi i havet. Sedan när städerskorna kom gick vi till poolen och åt glass och

Dag 12♥
fredag 17 mars 2017 - Ko Chang, Trat, Thailand

Linnéa: Todilooo!! Imorgon är det sista dagen!!! Det känns sorgligt men jag saknar min häst Zingo, våra katter Doris och Viola, Mormor och morfar och alla andra släktingar och kompisar. Så det ska både bli tråkigt men samtidigt skönt att komma hem igen. Mycket har vi hunnit uppleva och

Dag 11☺
torsdag 16 mars 2017 - Ko Chang, Trat, Thailand

Emil och Elias: Hallo! I dag när vi vaknade så åt vi frukost, samma som vanligt. Efter det så gick pappa och tittade graderna i havet, det var ca 30 grader. Han matade även fiskarna med bröd.Sen ca 1 timme efter de så badade vi i havet en stund. När städerskorna sedan kom så gick jag,

Dag 10♥
onsdag 15 mars 2017 - Ko Chang, Trat, Thailand

Linnéa: Sawadee! Först och främst vill jag medela att nu funkar det att lägga upp bilder igen!!! Därför har jag nu gått tillbaka på dem två senaste inläggen och lagt till bilder. Så nu kan ni gå tillbaka och kolla på dem om ni vill. Men hur som helst. Idag har varit en lungt och