Thailand 2017

fredag 13 januari 2017 - tisdag 31 januari 2017

Dag 10 av 19

Thailand 2017

Åhlunds Thailands resa, en resa med många förväntningar☀️🍹🌴👙🍺

Varma bad
lördag 21 januari 2017 - Emerald Pool & Patio, Eugene, Oregon, USA

idag packade vi väskan och hyrde oss en privat chaufför för en dag och åkte till först Emerald Pools som ligger 1 timmes bilfärd ifrån Ao Nang. Där fick vi vandra ca 1.5 ut i djungeln på en spång emellan olika pooler. Till slut var vi framme vid Emerald Pool där vi badade i ca 32 varmt

Regn
fredag 20 januari 2017 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Idag har vi haft regn här så vi unnade oss en liten sovmorgon. Sedan åkte vi iväg för lite tänkt shopping i Krabi men vi hittade inget som föll oss i smaken mest skit faktiskt eller är vi väldigt kräsna...Åkte tillbaka till Ao Nang och strosade lite i de affärerna med och tog oss

Lugnt
torsdag 19 januari 2017 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Idag har vi tagit det lugnt med då Madde fortfarande inte mår bra. Men hon kunde följa med till stranden iaf men placerade sig i skuggan och hade koll på varenda toalett...Vi åket till den andra stranden ner i Ao Nang som heter Noppatat Thara Beach och ligger nere vid färjorna. Det var

Marknad
onsdag 18 januari 2017 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Har varit en jobbig natt Madde har varit fortsatt dålig i natt så vi har varit mycket vakna. Hoppas att antibiotikan kikar in snart. Dock piggare än innan läkarbesöket igår. Även Johan har varit orolig i magen undernatten och dagen. Det blev lite strand häng för mig, Sandra och Tobbe

Paddla kanot
tisdag 17 januari 2017 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Idag har vi varit iväg och paddlat kajak i Ao Thalene var helt fantastiskt! Låter bilderna tala. Madde har blivit dålig och varit hos läkaren och fått dropp och intravenöst med antibiotika då hennes värden var väldigt höga. Blir ett kort inlägg idag får se hur det är i morgon. Over

Välkommen till
nya resdagboken.se

Vi håller på att bygga om för fullt, därför kanske allt fungerar precis som det ska.

Hittar du några fel, eller kanske har du önskemål om ny funktionalitet? Skriv i forumet så svarar vi så snabbt vi kan! Börja surfa!