Dalins äventyr

söndag 22 januari 2017 - måndag 27 mars 2017 Dalins äventyr

En månad i husbil på Nya Zeeland, fem dagar i Australien (Sydney mer specifikt) och 24 nätter i Thailand med hela familjen! Ska bli sååå härligt😎!

Vi gav kokosnöten en sista chans...

...och det blev tydligt att den första kokosnöten måste ha varit rutten🙊! Det var inte så illa trots allt! Idag har vi sugit ur det sista ur inte bara kokosnöten utan även Thailand. Vi har hängt vid poolen, tagit massage (Emil somnade så sött på massagebänken och fick ligga kvar i 20

Morfars födelsedagsfirande🎉
lördag 25 mars 2017 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Igår var det dags att fira min pappas 67-årsdag i efterskott. Egentligen fyllde han år samma dag som de landade men efter lång flygning var de inte så pigga och alerta då! Varken mormor eller morfar hade ridit på elefanter så just den aktiviteten hade vi sparat tills de anslöt med oss i

Senast aktiv - från Bang Tao Beach, Phuket, Thailand
Snorkling och ryssar med för mycket tid😏...
onsdag 22 mars 2017 - Phi Phi Islands, Krabi, Thailand

Idag drog vi ut till Phi Phi öarna med jetboat. Det var vi, några trevliga tyska tjejer och asmånga ryssar med för många semestertimmar! Första stoppet var Maya Bay, där filmen "The Beach" spelades in. Vilken vacker strand men på riktigt, hur många turister får plats där samtidigt kan

Ömsom sol, ömsom regn😎💦
tisdag 21 mars 2017 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Hallå där! Här kommer några korta rader om vad vi sysslar med nuförtiden! På dagarna solar och badar vi en massa, vid lunch kommer en skvätt regn och på kvällen är det fint igen. Vi prutar som om vi aldrig gjort något annat🤑 (fast vi längtar faktiskt lite till Sverige där de vet vad

Senast aktiv - från Bang Tao Beach, Phuket, Thailand
Måns öste på scenen och sen blev det ös på jetski
lördag 18 mars 2017 - Bang Tao Beach, Phuket, Thailand

Igår var det Mini Stars på hotellet och Måns var fast besluten om att han skulle upp och köra på scenen! Sagt och gjort, träningen började kl. 15 och showen började sedan kl. 19. Måns hade valt att dansa till "I like to move it" och gick upp som tredje artist. Och som han körde👏! Så