Australien -Nya Zeeland

tisdag 28 mars 2017 - torsdag 8 juni 2017

Snart är det dax att utforska nya länder, mycket spända och förväntansfulla!

Hemrese dag!
onsdag 7 juni 2017 - Singapore

idag är det dax att packa väskan en sista gång! Lång morgon på rummet med att packa och fixa, utcheckning vi 12.00! Lämnar packningen på hotellet och ger oss ut i hettan! Går idag till Little India! Fast vi går via köpcentren är vi rejält svettiga när vi kommer fram, går en tur tvärs

Garden by the bay
tisdag 6 juni 2017 - Singapore, Singapore

Sen start idag, köpte frukost på hotellet idag- dyrt och dåligt! Gick sen mot stora shopping gatan Orchard road! Efter två köpcenter gav vi upp, satte oss på Starbucks och drack kaffe! Svårt att shoppa när man inte behöver nått!Ändrade vår plan och tog tunnelbanan till china town

Varmt och mycket starkt!
måndag 5 juni 2017 - Singapore

Idag har varit en bra dag, alldeles för varmt men så är det ju här! Idag tog vi en rejäl resa med tunnel banan! 1 timmes resa för att ta oss till Harbour front( visade sig sen att vi kunde " genat") hemresan tog 15 min! Från Harbour front åkte vi cable car( linbana) över till en ö

Vilse!
söndag 4 juni 2017 - Singapore, Singapore

Så otroligt varmt och fuktigt här! Vi promenerade till hamnområdet, svalkade oss på vägen genom att korsa ett av alla köpcenter här! Köpte oss kaffe och satt ute i skuggan vid en näckrosdamm! Gick tillbaka hemåt, åt lunch i chinatown och shoppade lite! Sen hände något.....någonstans,

Lååång flygresa!
lördag 3 juni 2017 - Singapore, Singapore

Lämnade Auckland och Nya Zeeland bakom oss och flög till Singapore! Allt gått smidigt, maten ok och filmerna var bra!( hann med 4 1/2)!! Framme till slut och förlorat/ återfått 5 tim! For från 14 grader och regn till 31 grader kl 19.00! For direkt till hotellet, kom iordning och tog kvällen