Julia och mormor reser till Mallis

måndag 10 april 2017 - söndag 16 april 2017 Julia och mormor reser till Mallis

Julia 8 år reser till Mallorca med mormor (jag). Det är Julias första utlandsresa utan sina föräldrar. Vi ska bo tillsammans med morfar (Kjell A) och massor med andra cyklister som reser med Trip on sport. Vi ska bada och turista mycket och cykla lite......övriga på hotellet ska cykla mycket och turista lite.......bra kombo.

Överbelastat wifi men underbart ändå
fredag 14 april 2017 - El Arenal, Balearerna, Spanien

Vi har redan kommit till dag 5 av vår vistelse här i El Arenal utanför Palma på Mallorca. Flygresan gick väldigt bra och våra väskor kom så snällt på bandet. Vi fick vänta ganska länge på lokalbussen som skulle ta oss till hotellet.Så fort vi lastat av oss i rummet var det dags för

I startgroparna hemma i Tyresö
måndag 10 april 2017 - Herkulesvägen 7, Tyresö, Stockholms län, Sverige

snart åker vi till arlanda med buss, tunnelbana och tåg. där ska vi bo på HOTELL!!!!! i natt.

Snart dags att sova, planet går i morgon bitti

Vi valde att ta oss från Tyresö till Arlanda med kollektivtrafiken. Nu är Julia proffs på att åka rulltrappa med sin resväska :).  På väg till hotellet så säger jag att jag BEHÖVER kaffe NU annars får jag ont i huvudet. Julia kontrar direkt med: jag BEHÖVER glass NU annars får jag