Påskresa till Teneriffa

söndag 9 april 2017 - söndag 16 april 2017

En liten familjesemester till Teneriffa för bad, sol och värme.

Badland!!
lördag 15 april 2017 - Santa Cruz de Tenerife, Kanarieöarna, Spanien

Idag satte vi klockan och gick upp. Beställde en taxi och åkte till Siam Park. Vi träffade våra kompisar i entrén och sedan blev det åka av. Barnen åkte olika rutschkanor hela dagen. Vattnet är lite kallt i parken så soltröjorna åkte av och på. Mycket plask och skratt blev det. Visst

Marknadsdag
torsdag 13 april 2017 - Av. Ernesto Sarti, 8, Adeje, Kanarieöarna, Spanien

Idag inledde vi med en härlig buffefrukost innan vi promenerade bort till marknaden. I år hade vi iallafall inget problem med att hitta den. Kul att gå runt och titta men det är ändå rätt mycket samma saker som vi sett tidigare. Sofia hade siktat in sig på ett speciellt hårspänne med

Bad och middag i Los Christianos

Inledde dagen med buffefrukost på hotellet. Den var riktigt bra och hade till och med churros. Det enda vi inte hittade var egg Benedict. Sedan var det dags för bad och barnen hittade sin kompis igen och lekte några timmar innan vi gick till stranden för glass. Så gott i solen! Per ville ha

Resdag
söndag 9 april 2017 - Calle Roma, 4, Costa Adeje, Kanarieöarna, Spanien

Varför börjar alltid resorna så tidigt på morgonen? Klockan ringde halv fem vilket ju egentligen är mitt i natten... när minstingen skulle väckas upptäckte vi att hon varit smart, hon hade klätt på sig redan när hon gick och la sig. Det rullade på utan speciellt mycket trafik ut till