Lova i Afrika / Casablanca, Marocko

torsdag 19 januari 2017 - onsdag 31 maj 2017

Tjoba gänget!
söndag 18 juni 2017 - Casablanca, Grand Casablanca, Marocko

Hello alla glada sommarfirare!18 juni redan, hej och hå. Tiden går fort och jag har inte prioriterat den här lilla bloggen så mycket... Men tänkte att jag skriver lite då och då i alla fall, så länge det känns kul!För den som undrar så är jag nu i Marocko igen, hos min lilla Mehdi! :)

Tjoba gänget!
söndag 18 juni 2017 - Casablanca, Grand Casablanca, Marocko

Hundvalpar, barn, syster och sol!
söndag 7 maj 2017 - Casablanca, Grand Casablanca, Marocko

Tjenamors gänget!Igår var jag hos Lina och Samir i Dar Bouazza. Det är så mysigt där! Nu har deras lilla valp Byron fått flytta in också. Han är en 8-veckors-schäfervalp. Jag försöker ladda upp bilder men den här bloggportalen är extremt dålig. Mitt senaste inlägg försvann just, och

Onsdag eftermiddag i Casa
onsdag 26 april 2017 - Casablanca, Grand Casablanca, Marocko

Hello! Hoppas ni mår bra! Bilden ovan är från förra veckan, när jag hade superbesök från Umeå/Östersund! Julia, Anton och Hanna från läkarklassen (som varken jag eller Anton är kvar i.., men vänskapen håller i sig) var här på sitt påsklov :) Underbart!Idag är det onsdag. Mitt i

En vanlig kväll i Marocko
måndag 24 april 2017 - Casablanca, Grand Casablanca, Marocko

Hej kära vänner och familj!När jag åkte till Marocko var det några vänner som föreslog att jag skulle återuppta resdagboken så att ni där hemma kunde få följa med på min resa. Den här idén har legat och pyrt i bakhuvudet och det är inte förrän nu som jag känner för att skriva om