MC till Spanien

fredag 12 maj 2017 - söndag 4 juni 2017 MC till Spanien

Båt tåg och MC

Sista kvällen
söndag 4 juni 2017 - Fredrikshamn, Region Nordjylland, Danmark

Trevligt hotell med jättegod frukost,Lisboa i Fredrikshamn. Vi hade beställt båtbiljetter men hann att ta en tur till Lyngså och Saeby. Kom till terminalen i god tid och det dröjde inte länge innan det började regna. När båten var framme i Gbg och vi åkte av ösregnade det, men nu skulle

Regnig dag
lördag 3 juni 2017 - Fredrikshamn, Region Nordjylland, Danmark

Efter en superb frukost gav vi oss ut, tankade och åket upp på Autobahn med lite lätt dugg. Det ökade och vi fick stanna på en rastplats för att dra på "Michelin" - stället( regnställ alltså). Regnet höll i sej i stort sett hela dan. Åkte till Fredrikshamn och tog första bästa hotell.

Autobahn
fredag 2 juni 2017 - Düshorn, Walsrode, Niedersachsen, Tyskland

Skulle fortsätta idag på den romantiska vägen men det var stopp på vägen direkt. Det tog en timma för oss att hitta rätt igen, en himla massa vägar är det. Kom till Feuchtwangen där vi stannade till vid torget. Åkte sen vidare till Rotenburg ob det Tauber men där var tjockt med bilar

Den romantiska vägen
torsdag 1 juni 2017 - Wallerstein, Bayern, Tyskland

Vi letade oss fram till den romantiska vägen, och fyllde på olja i Freiburg. Hittade ett zimmer frei som var fantastiskt.

Åter till Tyskland se
onsdag 31 maj 2017 - Badenweiler, Baden–Württemberg, Tyskland

Tog farväl av Big imorse, han kelar och puffar på alla gäster på hotellet. Tog oss till motorvägen upp och mot Tysklands hörn mot Schweiz. Det tog i stort sett hela dan, och till slut fann vi ett gasthaus som var öppet. Verkar som det är helgdag här.. Åt en fantastisk födelsedagsmiddag