Usa

måndag 19 juni 2017 - onsdag 19 juli 2017

Kusinerna på väg till poolen❤️❤️❤️

Pool+packning
tisdag 18 juli 2017 - Hollywood, Florida, USA

Idag har vi utnyttjat poolområdet från10-20 barnen har badat i stort sett hela tiden vi har ätit där o bara myst sen blev det packning för imorgon är 4 1/2 vecka till ända sorgligt på ett sätt för att tiden går fort men så tacksamma att vi fått upplevs allt detta❤️🙏 4 1/2

Slappdag vid poolen
måndag 17 juli 2017 - Hollywood, Florida, USA

idag blev det slapp o mys vid poolen sol, bad, mat o drinkar vid poolen😎☀️🍷🌴🍸🍹🏊

Lämnar paradiset
söndag 16 juli 2017 - Key West, Florida, USA

idsg lämnar vi paradiset o kör mot fort lauderdale där vi ska spendera 3 dagar❤️😎☀️Vi mellanlandade på ett shoppingcenter för sista i handlingen o en ny resväska 😂😂när vi anlände hotellet fick vi en chock det Hade fått goda recensioner men det var hemskt ett trångt rum

Sightseeing
lördag 15 juli 2017 - Key West, Florida, USA

Lördag: idag har vi gått fram o tillbaka till stan 6 km i 40 graders värme 😓☀️det var varmt😓 vi besökte Hemingways hus o alla katter o åt middag. När vi kom hem var vi värda en stund vid poolen med bad o en drink.Vi avslutade kvällen med middag på en italiensk krog vid

Key west here we come
fredag 14 juli 2017 - Miami, Florida, USA

idag gav oss iväg tidigt kl 06.00 för resan över broarna till Key west. När vi kom dit besökte vi fort Taylor ett gammalt millitärfält o jag kan säga det var varmtminst 40 grader 😓 Där åt vi åxå en god lunch vid stranden.sen checkade vi in på hotellet o gick till poolen.vif poolen