Vi hade iallafall tur med vädret 3

fredag 30 juni 2017 - lördag 22 juli 2017 Vi hade iallafall tur med vädret 3

I en arbetsbil i flera hundra mil från Söråker till Kroatien reser vi med goda vänner. Vandring genom berg och dal med mycket sol och bad.

Första natten med tält
tisdag 4 juli 2017 - Frankfurt am Main, Hessen, Tyskland

Tältet vi beställde kom aldrig till oss men med hjälp av säljaren så åkte vi till lagret utanför Frankfurt och hämtade det. Tack till alla som hjälpte till. Ingenting är omöjligt. Nu åker vi till München flygplats och möter upp  M och E. Alperna nästa

Zooma bilden
tisdag 4 juli 2017 - München, Bayern, Tyskland

Hej ser ni alpernaJag längtar

Kö på Autobahn
söndag 2 juli 2017 - Hannover, Niedersachsen, Tyskland

Nu har vi tagit oss från Sillen och Makrillen i Helsingborg. En fantastisk restaurang vid havet och solnedgången. Vi tog färjan till Helsingör och sen åkte vi till Rödby för att ta nästa färja till Tyskland. Allt har gått bra förutom att vi inte hade några euro. Men vad har man vänner