Nicavaca med lite NYC

söndag 2 juli 2017 - fredag 14 juli 2017

Nicaragua och New York City - resan är nästan helt oplanerad förutom Ansas bröllop

Vi hade iaf wifi
måndag 3 juli 2017 - Ciudad Darío, Matagalpa, Nicaragua

Trots tröttheten var det ingen vidare kvalitet på sömnen, många ljud trängde igenom öronpropparna, tuppen på bakgården, den mekaniska verkstaden i grannhuset, trafiken på gatan o.s.v.Egentligen skulle vi inte sovit hos Ansa, utan på hotellet, men då mannen som skulle jobbat kväll hade

Senast aktiv - från Ciudad Darío, Matagalpa, Nicaragua
Houston, we have a problem
söndag 2 juli 2017 - Houston, Texas, USA

Problemet är att det börjar bli lite segt och långtråkigt.En lång dag är ännu inte slut. Det är 21 h sedan jag ankom Arlanda för avfärd mot Nicaragua. Jag har förberett mig inför dygnsomställningen med att vara uppe sent och bara sova några få timmar. OK, det var inte riktigt

Första intrycken
söndag 2 juli 2017 - Ciudad Darío, Matagalpa, Nicaragua

Etapp 4: Houston - Managua, flygFlygresan gick bra även om jag var ordentligt trött. Lite komiskt att jag fick sällskap på min rad av två andra skandinaver, ett danskt par. Vi pratade lite grann med varandra, men eftersom både de och jag hade rest sedan tidigt på morgonen så försökte vi