USA 2017

fredag 7 juli 2017 - torsdag 27 juli 2017

Slut på Las Vegas

Då var vår tid i öknens hetta över och vi vänder tillbaka till Los Angeles igen. Det ser ut som att vi kan få lite skitväder på vägen men det ska nog gå bra ändå.

Så var vi i Vegas då!
måndag 24 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

Efter en mellanlandning i Bakersfield, som för övrigt upplevs bäst i backspegeln, är vi nu framme i Las Vegas. När chocken lagt sig tog vi en sväng på "the strip", kollade in fontänerna på Bellagio och svettades i den 44 gradiga värmen. Imorgon ska vi upp före tuppen för en busstur till

Sammanfattning av San Francisco
lördag 22 juli 2017 - San Francisco, Kalifornien, USA

Det har varit upp och ner här mest hela tiden. Det verkar inte finnas en enda gata som inte lutar åt något håll 😀 Igår tog Oscar tåget till en kompis han träffade på iPop, de hängde hela dagen så det hanns med både bio, häng hemma hos honom och bowling. Vi hämtade honom först vid

The Rock
lördag 22 juli 2017 - Alcatraz Island, San Francisco, Kalifornien, USA

Idag var vi uppe med tuppen och tog färjan ut till Alcatraz. Det var intressant och beklämmande att se hur torftig och kontrollerad deras tillvaro var. Kyla och snålblåst som drar in och samtidigt så nära stan att de kunde höra skatt och musik därifrån 😐 Stackars satar. På

Tillbaka vid havet
onsdag 19 juli 2017 - Monterey, Kalifornien, USA

Efter en lååång dag i bilen så är vi framme i Monterey, Californiend första stad, och har fått i oss lite klassisk amerikansk middag dvs burgers och hotdogs. Det blir nog tidig nattning idag med 😊. Imorgon är det Monterey aquarium som gäller innan resan går vidare...Natti natti!