Östersjön runt 2017

söndag 16 juli 2017 - söndag 30 juli 2017 Östersjön runt 2017

Följ med på en spännande resa runt Östersjön med ett gäng sköna motorcyklister. .

Tallinn
tisdag 18 juli 2017 - Tallinn, Harju län, Estland

Då befinner vi oss i staden Tallinn. En mysig stad både i centrum och på landet. Checkade in på vårat hotell för att sedan dela på oss då en del ville in i gamla stan och titta medans övriga tog en liten utflykt på motorcyklarna i det fina sommarvädret!! Ett par mil utanför centrum

regn regn och regn
måndag 17 juli 2017 - Helsingfors, Nyland, Finland

Resan ifrån Åbo till Helsingfors bestod till 95% av härligt nedfallande regn. Tur att alla har humöret på topp och att det då faktiskt inte spelar någon roll att det är lite tristare väder!​​​​Väl framme på hotellet i Helsingfors så blev det en varm dusch och torra kläder för

Tack Helsingfors
måndag 17 juli 2017 - Helsingfors, Nyland, Finland

En fantastisk dag i Helsingfors. God mat, god dryck och trevligt sällskap. Imorgon väntar resan mot ännu en färja, färjan över till Tallinn.

färjan mot Åbo
söndag 16 juli 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Då är alla 16 motorcyklister samlade och årets semester resa runt Östersjön kan nu börja! Första målet är Åbo, Finland. Färjan avgår 19.30 och är framme 07.00 finsk tid.