Husbil 2017 del 2

måndag 17 juli 2017 - fredag 28 juli 2017

Andra trippen med husbilen sommaren 2017

Hemåt del 1
onsdag 26 juli 2017 - Mariestad, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade och tog det lugnt innan det var dags för frukost kl 10. Efter det duschade vi alla och packade sedan ihop våra saker. Barnen hann med lite legobygge också. Vi kom iväg 11:30 och åkte då norrut mot Mariestad. Efter ett lunchstopp i Trollhättan anlände vi till yttre hamnens

Mycket lego
tisdag 25 juli 2017 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade och slappade i husbilen tills klockan närmade sig 9:30 då vi bestämt att vi skulle äta frukost. Barnen försvann snabbt till sitt legobyggande och de vuxna satt kvar ett tag ute i ganska skönt väder. Jenny och Anna åkte iväg och handlade till kvällens middag och åkte sedan hem

Besök hos Jonas & Anna
måndag 24 juli 2017 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade efter 8 och låg kvar ett tag i husbilen. När det blev dags för frukost gick vi in till Johannes och Linda där vi fick ta för oss. Det var ganska varmt ute så vi kunde sitta ute på deras altan och äta. Vi satt sedan och pratade ett tag innan det var dags att åka vidare. Planen

Besök hos Johannes
söndag 23 juli 2017 - Kungälv, Västra Götalands län, Sverige

Jenny och Lukas vaknade och läste om ett nytt event i Pokémon go så de gav sig iväg på en promenad innan frukost. När de kom tillbaka så hade även Elin vaknat och satt ute och åt frukost. Efter frukosten började vi plocka ihop för att lämna campingen.Vi stannade utanför Trollhättan

Sista hela dagen
lördag 22 juli 2017 - Lidköping, Västra Götalands län, Sverige

Vi vaknade ganska sent och kunde konstatera att Elin mådde bra men var ganska hungrig. Vi åt frukost ute som vanligt och tog det lugnt vid husbilen. Kring kl 11 gav vi oss iväg på promenad mot stan. Väl framme gick vi in på några affärer och kollade på marknaden innan det blev dags för