Indien by bus 😃

lördag 5 maj 2018 - fredag 18 maj 2018

Rundresa i Indien 😃 New Delhi, Mandawa, Bikaner, Jodhpur, Ranakpur, Udaipur, Jaipur, Agra....here we come ♥️

Varmt och svettigt...
måndag 14 maj 2018 - Jaipur, Rajasthan, Indien

Tidig morgon, frukost och bussresa som vanligt. Fotostopp vid Vindarnaspalats där vi även fick se ormtjusare. Körde vidare till Amer Fort där vissa valde att rida elefant upp medan vi (som inte vill medverka till djurplågeri) och några andra åkte jeep. Väl uppe möttes vi av ett fint fort

Tuktuk och annat kul
torsdag 10 maj 2018 - Jodhpur, Rajasthan, Indien

180510Efter en natt på vårt hotell i Jodhpur så startade vi tidigt efter en lätt frukost (jag drack ett glas juice medan Carina varken åt eller drack).Första stoppet för dagen var ett ”säljstopp”. Sjalar, filtar, överkast etc visades upp och vissa hade tillverkats för Prada, Kenzo,

Rundtur i New Delhi/Delhi
söndag 6 maj 2018 - New Delhi, Delhi, Indien

180506Pigga och alerta studsade vi upp redo för en dag i Delhi...eller ja vi gick upp efter fem snoosningar typ...Hade ju lagt oss runt 03 och kl började väsnas kl 08.30.Gjorde oss i ordning och gick ner till frukosten. Vi åt en mycket påver frukost men det är vi vana vid från andra

Då var det dags....
lördag 5 maj 2018 - New Delhi, Delhi, Indien

Tidigt...väldigt tidigt var det dags att bege sig mot Kaj som skulle lämna oss på Hyllie. Överresan till Kastrup gick bra och efter lite trix med incheckning och visum så var på väg. Lite läppvård inhandlades innan vi letade upp vår gate. Ett liiiitet plan skulle flyga oss till

Spännande...
onsdag 26 juli 2017 - Malmö, Skåne län, Sverige

Ett hastigt och lustigt beslut. Lätt galna är vi men det underlättar :-)Ska bli sjukt kul och spännande i alla fall. Känns som om vi kommer till att få se mycket och det på ett smidigt och tryggt sätt. LÄNGTAR!!Bygger på men ännu ett av världsundren :-D